9 Mart 2015 Pazartesi
0850 numara
Global ekonomi ya da global Pazar ürettiği ürünle birlikte insanlara verdiği değer, müşterisini önemsemekle de mükellef olmaya başladı. Zira artık çalışmaların neredeyse tamamı “insanlar bir ürünü alırken onun size nasıl hissettirdiğini önemserler.” prensibine de dayalıdır. Bir anlamda sizinle çalışan ya da diyalog halinde olan kişiler önemsenmeyi de bekliyorlar. Bu önemsenme hikayesi aslında bizim gördüğümüzün de ötesinde, satış ya da hizmet sağlanırken onları nasıl karşıladığınızla ilgili. Biliyoruz ki çok uluslu, büyük ve orta ölçekli işletmelere ulaşmak için genelde onların mağazalarına gider ve bir alışveriş gerçekleştirilir. Fakat, sadece bir mağazayla çözülebilecek bir durum değildir. Aynı zamanda var olan iletişim kanallarını nasıl kullandığınızla ilgili. Örnek olarak iletişim cihazlarının ve sosyal araçların en çok kullanılanı aynı zamanda sürekli gelişme göstereni telefon. Varsayıyorum, bir şirketiniz var. Fakat elinizde bir sabit hat var. Müşteriyle doğrudan iletişim kurmak ve bekletmek, kurumsallığınız için zedeleyici olacaktır. bu anlamda hem müşteriyi karşılamak hem de onunla ilgilenecek ve doğrudan ilgili servise aktarabilecek bir sisteme ihtiyacınız var. Bunu yüksek maliyetli pbx sistemleriyle de yapabilirsiniz. Fakat bu kadar yüksek maliyete gerek kalmayacak biçimde sanal santral oluşturan aynı zamanda 0850 numara sağlayan şirketlerle bu durumu kolayca aşabilirsiniz. Bu sayede kurumsallığınız iki katına çıksın. Aynı anda yüz aramaya aynı zamanda aramaları kayıtlı tutan bir sisteme sahip olun. Sistem çok basit biçimde işliyor. İlgili numara arandığında şirketinizin ilgili birimlerine yönlendirmek için bir senaryo oluşturuluyor. Örnek senaryo da şu olabilir, “merhabalar çözüm ortağınız x’e hoşgeldiniz. For english press nine. Satış ve hizmetler için, 1. Ürün bilgilendirmesi ve destek için, 2. Muhasebe departmanı için, 3. Satış sonrası destek için, 4. Atölye için, 5.” Şeklinde kodlamalar oluşturulduktan sonra ilgili kodlara atanan telefon numaralarını isterseniz bir cep telefonuna, sabit hatta ya da bir çok sabit telefona bağlayabiliyorsunuz. Yani nerede olduğunuz önemsenmeksizin size ulaşılmasını da bir anlamda sağlamış ve size ulaşmak isteyen müşteriyi cevapsız bırakmamış oluyorsunuz. Bu bir anlamda prestij sağlıyor. Sanal santral size sadece bunu sağlamıyor. Aynı anda kayıt ve 100 müşteriyi aynı anda karşılama kapasitesi sağlıyor. Ayrıca sanal santral sistemlerini kullanan şirketler diğer şirketlerle ücretsiz görüşme sağlayabiliyor. Aynı zamanda sınırsız dahili numara imkanı sağlayan sanal santral ya da diğer tabirle 0850’li numaralar, bir anlamda her çalışanınız için de özel bir hat sağlamanızı sağlar. bu anlamda da şirket içi iletişimi de kolaylaştırır. sesli mesaj alabilir ve geri dönüş sağlayabilir, müzikli bir çalışma tasarlayabilirsiniz. Mail yönlendirmeleriyle de aramaları takip edebilirsiniz. Ve çalışma saatleriniz dışında zaman bazlı yönlendirmeyle de müşterinize yine bir şekilde hitap etmiş oluyorsunuz. Bu yönüyle birçok şirketin müşteri memnuniyeti ve müşteriye doğrudan ulaşması için, 0850li hat hizmeti ya da sanal santral hizmeti kullanması gerekiyor. Bu kurumsallık ve sağlanan hizmetin ardında müşterinizle ilgilendiğiniz ve onları önemsediğiniz fikrini oluşturacaktır.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Bir hizmet ( SaaS ) olarak Yazılım bugün bilgi teknolojileri dönüştürüyor . Gartner , sahip olunan teslim ve bir veya daha fazla sağlayıcılar tarafından uzaktan yönetilen yazılımı "olarak SaaS tanımlar. Sağlayıcı bir ödeme için kullanım esasına göre veya kullanım ölçümleri dayalı bir abonelik olarak herhangi bir zamanda tüm sözleşmeli müşteriler tarafından bir -çok modelde tüketilen ortak kod ve veri tanımları bir kümesi temelinde yazılım sunar . İşte Bulut çağrı merkezi ,Sanal Santral , Sanal Çağrı Merkezi , Çağrı Merkezi Yazılımı ve Çağrı merkezi ve crm entegrasyon vardır.
YanıtlaSil